Tip for you: Did you know that as a member of the BestDrive Club (BDC) you can buy cheaper?
BestDrive: Servisní síť BestDrive mění po 10 letech své logo
Servisní síť BestDrive, která patří mezi největší sítě pneuservisů a autoservisů v České republice, se rozhodla po 10 letech pro změnu svého firemního loga. Společně s názvem sítě BestDrive a typickou siluetou automobilu budou používat doplněk významné společnosti tzv. endorsement „by Continental“. Jedná se po 10 letech o výraznější změnu loga, která má zákazníkům evokovat ještě silnější spojení s mateřským koncernem Continental.
Od roku 2010 používala síť modrožluté logo BestDrive s claimem (sloganem tvořícím image společnosti) Vy jezdíte, my se staráme., v jehož duchu servisy nadstandardním způsobem naplňují očekávání svých zákazníků a přichází s dalšími služby, které zvyšují jejich komfort. V roce 2013 započala postupná přeměna barevnosti celé servisní sítě do prémiových oranžovo-černých barev, které jsou typické právě pro mateřský koncern Continental. Ve stejném roce se otevřela první pobočka v těchto barvách v Českých Budějovicích a společnost začala používat i další barevnost loga – oranžovo-černé, opět s claimem Vy jezdíte, my se staráme.
Hlavním důvodem změny loga je silné spojení s mateřským koncernem Continental, který patří mezi přední světové subdodavatele automobilového průmyslu. Jako přední výrobce brzdových systémů, řemenů pro pohony motorů a přídavných/ pomocných/vedlejších agregátů, široké škály senzorů, přístrojových desek, elektroniky vozu, autobaterií, stěračů, pneumatik a technických elastomerů nabízí Continental vždy spolehlivá, bezpečná, pohodlná a dostupná řešení podle požadavků svých partnerů a klientů.
Široký sortiment vyráběných produktů a neustálé investice do výzkumu a vývoje zásadním způsobem přispívají k zajištění nákladově efektivnější a ekologičtější mobility zákazníků.
BestDrive je jediná česká síť auto a pneuservisů, která patří do německého koncernu Continental a zároveň je největším maloobchodním prodejcem pneumatik koncernu Continental. Ačkoliv se značka BestDrive poprvé v České republice objevila teprve na přelomu let 2009/2010, servisní síť má již dlouhou tradici. Navazuje na síť prodejen a servisů Barum, které byly zakládány už v padesátých letech minulého století a její kořeny sahají až k samotnému Tomáši Baťovi.
Provozovatelem sítě servisů je společnost BestDrive Czech Republic s. r. o., která je stoprocentně vlastněna společností Continental Barum s. r. o. Patří do koncernu Continental AG, který byl založen už roku 1871 v německém Hannoveru.
Obchodní koncept BestDrive funguje nejen u nás, ale v mnoha zemích světa na 5 kontinentech – v Asii, Africe, Evropě, Austrálii a Americe. Základní pilíře konceptu jsou v každé zemi vždy upraveny a doplněny tak, aby byly v souladu jak s požadavky zákazníků, specifikami trhu, tak i legislativou. Všechny pobočky ale mají stejný cíl – nabízet vysoce kvalitní zboží i služby, aby vyhověli individuálním potřebám svých zákazníků. Změna loga má přispět také k synergii mezi jednotlivými zeměmi, aby ještě více působila na zákazníky jako globální síť. Společně s Českou republikou bude logo s endorsementem by Continental měnit i síť BestDrive na Slovensku. Stejné logo již používají servisní sítě ve Finsku, Irsku a Bosně a Hercegovině. Rozvoj značky BestDrive by Continental je v plánu v příštích letech rozšířit i v dalších zemích napříč Evropou.
BestDrive je největší síť pneuservisů a autoservisů v České republice a na Slovensku. Provozovatelem sítě je v České republice BestDrive Czech Republic s. r. o., na Slovensku BestDrive Slovakia s.r.o., obě společnosti patří do koncernu Continental. Jednotný koncept servisní sítě BestDrive se 188 pobočkami umožňuje pokrýt nabídkou profesionálních pneuservisních a autoservisních služeb území obou států. Komplexní nabídku zboží a služeb mohou využívat i zákazníci preferující online objednávání z pohodlí domova přes www.bestdrive.cz nebo www.bestdrive.sk. Jako největší poskytovatel komplexní služby motoristům se servisy BestDrive snaží nadstandardním způsobem naplňovat očekávání svých zákazníků v duchu firemního motta: Vy jezdíte, my se staráme / You drive, we care.