Tip for you: Did you know that as a member of the BestDrive Club (BDC) you can buy cheaper?
Často kladené dotazy
Jak se stát členem Klubu BestDrive?
Členem Klubu BestDrive se může stát konečný zákazník platící hotově nebo kartou, který realizuje jakýkoliv nákup zboží nebo služeb v libovolné z prodejně - servisních poboček sítě BestDrive..
Součástí registrační procedury je vyplnění registračního formuláře a vystavení plastové identifikační karty. Ta je důležitým identifikačním prvkem důležitým pro získání výhod vyplývajících z členství v Klubu BestDrive. Tuto kartu je nutné předložit prodejnímu personálu vždy, když člen Klubu BestDrive požaduje získání bonusů Klubu BestDrive.
V případě nákupu přes náš e-shop www.bestdrive.cz, je třeba zájem o vstup do klubu uvést do poznámky v objednávce a při osobním odběru v konkrétní pobočce obdržíte od prodejního personálu registrační formulář, který vyplníte. Po dokončení nákupu Vám bude předána věrnostní karta s Vaším identifikačním číslem.
Vstup do klubu je bezplatný a zákazník – nový člen Klubu BestDrive získává výhody Klubu již při prvním (registračním) nákupu.
K čemu slouží věrnostní karta Klubu BestDrive?
Věrnostní karta Klubu BestDrive slouží k identifikaci Vaší osoby v síti BestDrive. Identifikační číslo uvedené na této kartě je jednak Vaším identifikátorem v našich systémech a zároveň Vaším klíčem k přístupu do aplikace Klubu BestDrive, ve které na Vás čeká celá řada extra výhod.
Členská karta Klubu BestDrive je Vaším identifikátorem hlavně při nákupu zboží a služeb v síti poboček BestDrive. Bez předložení této karty prodejnímu personálu není možné získat výhody vyplývající z členství v Klubu BestDrive. Nemusíte ji však nosit fyzicky u sebe, ale díky aplikaci Klubu BestDrive .a funkci „karta v mobilu“ ji budete mít stále po ruce.
Co se stane, když ztratím nebo poškodím svoji klubovou kartu?
Díky funkci „karta v mobilu“, máte tuto kartu uloženou ve Vašem účtu v aplikaci Klubu BestDrive. Takže je možné dále využívat výhod člena Klubu BestDrive.
V případě, že jste zvyklí mít svou klubovou kartu fyzicky u sebe, my Vám vystavíme její duplikát. Je to jednoducé, stačí napsat svůj požadavek se základní identifikací Vaší osoby (jméno, příjmení, e-mail a číslo mobilního telefonu) na e-mailovou adresu klub@bestdrive.cz a my Vám pošleme její duplikát.
Jak se přihlásit do svého účtu v aplikaci Klubu BestDrive?
První přihlášení
V případě, že jste členem Klubu BestDrive a chcete se přihlásit do aplikace Klubu BestDrive, musíte znát dva základní údaje:
Přihlašovací jméno - Je to identifikační číslo, které je uvedeno v registračním formuláři jako ID zákazníka. Jde o jedenáctimístné číslo, které bude nejen dležitý údaj k vašemu přihlášení do Klubové zóny, ale také číslo vaší elektronické klubové identifikační karty, která se vám objeví ihned po přihlášení do tohoto systému.
Heslo - první přednastavené heslo pro váš účet je e-mail nebo mobilní telefonní číslo, které jste uvedli na registračním formuláři při vstupu do Klubu BestDrive. Po aktivaci klubového účtu, budete systémem znovu vyzváni ke změně hesla, které si budete moci zvolit již libovolně.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ!
Vzhledem k tomu, že přenos zákaznických dat neprobíhá online, provádíme aktualizaci jednou měsíčně. Z tohoto důvodu bohužel nelze provést aktivaci vašeho účtu ihned po registraci do Klubu BestDrive. Tento účet bude aktivován do 10. kalendářního dne následujícího měsíce po měsíci, kdy jste provedli registraci do Klubu BestDrive.
Co dělat v případě, že jsem zapomněl heslo ke svému zákaznickému účtu v aplikaci Klubu BestDrive?
Zapomněl jsem heslo - tato funkce umožňuje opětovně získat ztracený přístup do klubové zóny. Na e-mailovou adresu uvedenou v registračním formuláři dostanete zprávu s podrobným postupem nastavení nového hesla. Vaše přihlašovací jméno se nemění. Pokud jste zapomněli heslo klikněte prosím zde >>>
Jak zjistím, kolik bodů získám za nákup v pobočkách BestDrive a za co?
Aktuální přehled bonusových koeficientů je uveden na našem webu. Jejich struktura a výše se může menit na měsíční bázi nebo na základě vyhlášení akčních nabídek na konkrétní sortiment.
Kdy se mi přičtou získané body na osobní účet v aplikaci Klubu BestDrive?
Aktualizace bodového zisku z realizovaných nákupů, probíhá vždy do 10. kalendářního dne následujícího měsíce po měsíci, ve kterém byl realizován nákup produktů nebo služeb. Od tohoto okamžiku je také možné tyto body používat na výběr odměn z nabídky v rámci Vašeho osobného účtu v aplikaci Klubu BestDrive.
Kde můžu zjistit stav svého bodového účtu?
Váš bodový účet je součástí vašeho osobního účtu v aplikaci Klubu BestDrive. Zde kromě výše vašeho bodového zisku, získáte také detailní přehled toho za co jste body získali a v jakém stavu se nacházejí (expirace/vyčerpané/nově nabyté).
Jaká je doba platnosti získaných bodů?
Získané body jsou platné po dobu 24 měsíců od okamžiku jejich platného nabití. Máte tedy dostatek času na jejich výměnu za další slevy nebo na výběr z nabídky dárků. Expirovat začínají body podle svého stáří, tedy podle datumu nabytí. Nejstarší ze získaných bodů nejdříve.
Informaci o stavu bodů (expirovaných, utracených nebo nově nabytých) získáte ne svém účtu v aplikaci Klubu BestDrive.