Tip for you: Did you know that as a member of the BestDrive Club (BDC) you can buy cheaper?
Pravidla pro sběr a využití bodů za realizované nákupy
Pravidla pro sběr a využití bodů za realizované nákupy v síti BestDrive prostřednictvím aplikace Klubu BestDrive
(dále také jen „Pravidla pro sběr a využití bodů“)
1. Obecná ustanovení
1.1. Aplikaci Klubu BestDrive (dále jen „aplikace“) provozuje společnost BestDrive Czech Republic s.r.o., se sídlem Objízdná 1628, 765 02 Otrokovice, IČO: 41193598, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně v oddlílu C, číslo vložky 61380 (dále jen „BestDrive Czech Republic“).
Aplikace je určena pro komunikaci se zákazníky – členy Klubu BestDrive (dále jen „členové Klubu“), evidenci jejich osobních údajů, údajů o vozidle, historii návštěv v síti poboček BestDrive, sběr bodů za realizované nákupy, prezentaci nejen vlastních, ale i partnerských nabídek akčních nabídek.
Aplikace Klubu BestDrive umožňuje členům Klubu sbírat body za nákup určitých produktů nebo služeb ve vybraných pobočkách sítě BestDrive (zapojených do programu Klub BestDrive, dále jen „Klub BestDrive“). Členové Klubu BestDrive mohou své nasbírané body (v některých případech spojených s doplatkem) využít k objednání nebo výběru odměn jak je uvedeno v bodě 5 níže.
Osobní údaje členů Klubu BestDrive jsou zpracovávány, a to i v souvislosti se sběrem a využitím bodů za realizované nákupy v síti BestDrive prostřednictvím aplikace Klubu BestDrive dle pravidel zpracování osobních údajů.
1.2. Na účast v Klubu BestDrive se vztahují „Pravidla věrnostního programu BestDrive“ v platném znění. Vyplněním a podepsáním registračního formuláře (v papírové formě), zúčastněné subjekty tyto „Pravidla věrnostního programu BestDrive“ přijímají.
1.3. Body je možné získat v pobočkách sítě BestDrive zapojených do tohoto programu. Objednávky a dodání odměn Klubu BestDrive jsou možné jen v rámci České republiky.
2. Sběr bodů
2.1. Při nákupu stanovených výrobků nebo služeb v pobočkách zapojených do tohoto programu se na zákaznický účet v aplikaci Klubu BestDrive připíše odpovídající počet bodů. Informace o tom, kolik bodů je možné sbírat za konkrétní výrobky nebo služby, se průběžně zveřejňují na www.bestdrive.cz/klub, přičemž zpravidla náleží za každých 25 Kč nákupu stanovených výrobků a služeb 1 bod.
2.2. BestDrive Czech Republic si vyhrazuje právo kdykoliv změnit, omezit nebo rozšířit přidělování bodů za nákup zboží nebo služeb, stejně jako jejich počet. Takové změny, omezení nebo rozšíření se oznámí na www.bestdrive.cz/klub.
2.3. BestDrive Czech Republic si vyhrazuje právo nepřidělovat body za nákup výrobků nebo služeb, při kterých se poskytují jiné prodejní slevy nebo snížení, stejně tak i v případech, kdy se výrobky nebo služby nakupují v kontextu jiné zvláštní propagační nabídky (ve stanovených případech tedy nelze akční nabídky navzájem sčítat).
2.4. Připsání bodů na příslušný zákaznický účet v aplikaci Klubu BestDrive se uskuteční 1 x měsíčně formou importu prodejních dat z předchozího měsíce.
2.5. BestDrive Czech Republic zruší připsané body v případě zrušení transakce nebo stornování už zrealizovaného plnění za nákup zboží nebo služeb na pobočce zapojené v tomto programu, bez ohledu na právní základ tohoto zrušení a nebo stornování (zejména v případě odstoupení od smouvy), jestliže příslušná transakce představovala základ pro přidělení příslušných bodů, stejně tak v případě chybných záznamů a v případě zneužití přístupu k zákaznickému účtu v aplikaci Klubu BestDrive.
3. Nasbírané body
3.1. Nasbírané body se zaznamenávají v aplikaci pod identifikačním číslem člena Klubu BestDrive (číslo klubové karty). Členové Klubu BestDrive se mohou o aktuálním stavu svého klubového účtu informovat kdykoliv online v aplikaci po zadání přihlašovacích údajů (číslo karty a heslo).
3.2. Námitky proti přesnosti a nebo úplnosti počtu nasbíraných bodů ze strany člena Klubu BestDrive se musí vznést písemně a/nebo e-mailem do 1 (jednoho) měsíce od připsání relevantního počtu bodů ze strany BestDrive Czech Republic na účet člena Klubu BestDrive v aplikaci Klubu BestDrive, s přiložením kopií příslušných pokladních dokladů za nákup zboží nebo služeb v příslušných pobočkách sítě BestDrive. Tyto námitky je možné vznést na adresu Zákaznického centra: klub@bestdrive.cz. Pokud v tomto období nebudou žádné námitky vzneseny, počet připsaných bodů ze strany BestDrive Czech Republic bude považován jakožto členem Klubu BestDrive za přijatý.
4. Ukončení platnosti bodů
4.1. Platnost bodů končí po 24 měsících od data vystavení příslušného dokladu, ve kterém jsou uvedeny položky definované pro připsání bodů.
5. Využití nasbíraných bodů
5.1. Získané body se čerpají v pořadí podle data a času jejich připsání na účet člena Klubu BestDrive v aplikaci Klubu BestDrive. Body, které byly připsány na tento účet jako první, se použijí také jako první k čerpání výhod.
5.2. Body není možné vyměnit za peníze.
5.3. Body je možné využít pouze na získání odměn uvedených v aplikaci Klubu BestDrive (slevové poukazy, reklamní předměty, ...) ke dni využití bodů. Každou odměnu je možné získat pouze výměnou za příslušný stanovený počet bodů, anebo výměnou za stanovený počet bodů a stanovenou výši peněžního doplatku vztahujícícho se k příslušné odměně.
Aktuální nabídka odměn je uvedená v katalogu aplikace Klubu BestDrive a je tato nabídka platná jen do vyčerpání zásob.
Využití slevových kupónů na nákup zboží nebo služeb u spolupracujících partnerů v rámci fungování aplikace Klubu BestDrive se řídí podmínkami těchto partnerů. Kupóny je možné využít do datumu platnosti uvedeném na kupónech. Za nevyužité kupóny není možné účastníkovi Klubu BestDrive připsat zpět body na jeho účet v aplikaci Klubu BestDrive.
5.4. Přehled nabízených odměn je uveden v příslušných sekcích aplikace Klubu BestDrive. Přehled nabízených odměn obsahuje odměny, počet bodů potřebných na jejich získání (a případné potřebné doplatky) a případné omezení k získání některých odměn. Odměny je možné nabýt jen za podmínek uvedených v přehledu nabízených odměn, v uvedeném časovém rámci a maximálním množství a jen do vyčerpání zásob. Informace o odměnách je možné kdykoliv s okamžitou platností změnit, resp. zrušit.
5.5. Odměny se stávají vlastnictvím člena Klubu BestDrive v okamžiku jejich předání a převzetí.
5.6. Člen Klubu BestDrive může začít sbírat, stejně jako využívat nasbírané body na svém účtu v aplikaci Klubu BestDrive až v okamžiku importu dat z jeho prodejních dokladů do této aplikace. Tento import se uskuteční vždy do 10. kalendářního dne v měsíci následujícím po měsíci, kdy byl uskutečněn nákup zboží nebo služeb.
6. Vady odměn
6.1. V případě, že má dodaná odměna vadu, má člen Klubu BestDrive právo na odstranění vady odměny její výměnou.
6.2. Pokud není možné odměnu vyměnit, je člen Klubu BestDrive oprávněn transakci zrušit. Následně mu budou body připsány zpět na jeho účet člena Klubu BestDrive.
6.3. Jestliže to vyžadují platné právní předpisy, pak záruční doba na odměnu pro člena Klubu BestDrive činí 2 roky od datumu dodání odměny.
6.4. BestDrive Czech Republic neposkytuje členům Klubu BestDrive žádné další záruky. Záruky výrobce tím zůstávají nedotčeny.
7. Zneužití přístupu k zákaznickému účtu v aplikaci Klub BestDrive pro využití nasbíraných bodů
7.1. V případě jakéhokoliv druhu zneužití přístupových údajů k zákaznickému účtu v aplikaci Klubu BestDrive je člen Klubu BestDrive povinen tuto skutečnost bezodkladně ohlásit Zákaznickému centru Klubu BestDrive na e-mailové adrese: klub@bestdrive.cz a požádat o zablokování přístupu k zákaznickému účtu v aplikaci Klubu BestDrive až do vyřešení zneužití.
7.2. Členovi Klubu BestDrive budou na jeho zákaznickém účtu v aplikaci Klubu BestDrive připsány/ponechány jen ty body, které se nacházely na tomto účtu v okamžiku nahlášení zneužití přístupových údajů. Pokud člen Klubu BestDrive neprovede nahlášení o zneužití přístupových údajů ke svému účtu a neuskuteční jeho blokaci, nebude moci nadále získávat, resp. využívat nasbírané body.
7.3. V případě, že má člen Klubu BestDrive podezření, že třetí strana zneužívá jeho zákaznický účet Klubu BestDrive na sbírání bodů, musí to bezodkladně oznámit prostřednictvím helpdesku Klubu BestDrive na e-mailové adrese: klub@bestdrive.cz. Člen Klubu BestDrive po tomto oznámení nenese zodpovědnost za případné škody, které by vznikly zneužitím jeho zákaznického účtu v aplikaci Klubu BestDrive po takovémto oznámení.
7.4. V případě ukončení členství v Klubu BestDrive, dojde k automatickému zablokování konkrétního zákaznického účtu v aplikaci Klubu BestDrive včetně nasbíraných bodů a člen Klubu už nebude moci uskutečňovat jakékoliv operace vztahující se k jeho zákaznickému účtu v aplikaci Klubu BestDrive (a to zejména získávání a využívání bodů).
8. Ukončení fungování aplikace Klubu BestDrive a změny Pravidel pro sběr a využití bodů
8.1 BestDrive Czech Republic si vyhrazuje právo ukončit, nahradit a nebo změnit aplikaci Klubu BestDrive z relevantních a oprávněných důvodů, přičemž tato informace bude v dostatečném předstihu, zpravidla 30-ti dnů, uvedená na webové stránce www.bestdrive.cz/klub, pobočkách BestDrive (zapojených do věrnostního programu Klub BestDrive), resp. zaslaná i členům Klubu BestDrive prostřednictvím e-mailu nebo SMS (pokud v rámci registrace uvedli svůj e-mailový nebo telefonický kontakt).
8.2. BestDrive Czech Republic si vyhrazuje právo kdykoliv doplnit a nebo změnit tato Pravidla pro sběr a využití bodů v rozsahu, v jakém se to ukáže potřebné v zájmu jednoduchého a bezpečného provozu. Informace o aktualizaci Pravidel pro sběr a využití bodů včetně nového znění budou uvedena, zpravidla 30-ti dnů předem, na stránce www.bestdrive.cz/klub. Změněná Pravidla pro sběr a využití bodů nabývají účinnosti okamžikem jejich zveřejnění na stránce www.bestdrive.cz/klub. V prípadě jakýchkoliv rozporů, jsou platnými a účinnými Pravidla pro sběr a využití bodů uveřejněné na stránce www.bestdrive.cz/klub.
V Otrokovicích, 1. 1. 2024