BestDrive Garance
Záruka mobility, která ochrání investici do vašich pneumatik.
Co je to BestDrive Garance?
Při provozování vašeho motorového vozidla se může stát cokoli. Najedete na hřebík nebo jiný ostrý předmět na vozovce, může také dojít ke znehodnocení vašich pneumatik způsobené špatným stavem vozovky (např. poražení způsobené najetím do výtluku nebo výmolu). Tyto všechny situace dokáže řešit produkt, který vám nyní nabízíme a která se nazývá BestDrive Garance.
Nárok na BestDrive Garanci získáte nákupem a montáží pneumatik některé ze značek Continental, BestDrive, Uniroyal, Semperit, Barum a Matador v servisní síti BestDrive. BestDrive Garance chrání vaši investici do zakoupených pneumatik a kryje zbytkovou hodnotu neopravitelně náhodně poškozené pneumatiky.
BestDrive Garance kryje:
- neopravitelné náhodné poškození pneu při provozu
- poškození pneu vandalismem (nutno doložit vyjádření Policie ČR)
Pro zachování platnosti BestDrive Garance je nutná pravidelná kontrola stavu pneumatik min. 1x za 6 měsíců. Tato kontrola je pro vás bezplatná a můžete ji realizovat na kterékoliv pobočce BestDrive.
BestDrive Garanci můžete uplatnit po dobu 2 let od data prodeje v kterékoliv pobočce BestDrive na území České republiky.
Jak postupovat v případě škodní události?
Výše odškodnění
V případe uznání BestDrive Garance vám poskytneme novou pneumatiku se slevou až 100 %. Výše poskytnuté slevy závisí na opotřebení poškozené pneumatiky. Výše odškodnění se řídí níže uvedenou tabulkou:
Podrobnosti k výše uvedeným informacím a k této službě Vám rádi sdělí na kterékoliv pobočce BestDrive.
BestDrive Garance se nevztahuje na tyto případy:
- poškození pneumatiky způsobené technickým stavem automobilu
- prokazatelnou výrobní vadu pneumatiky
- poškození pneumatiky vlivem nesprávného huštění
- poškození pneumatiky, které lze bezpečně opravit
Jak je možné získat BestDrive Garanci při nákupu na e-shopu?
Lze to velmi jednoduše, stačí si na našem e-shopu zakoupit pneumatiku některé ze značek Continental, BestDrive, Uniroyal, Semperit, Barum nebo Matador, přidat k nákupu přezutí spolu s doporučovanou položkou BestDrive Garance a vyhledat pobočku na které si je necháte přezout a sjednáte si BestDrive Garanci.
Jak již bylo uvedeno, základním pravidlem pro získání BestDrive Garance je zakoupení pneumatik na našem e-shopu a jejich přezutí v naší prodejní síti. Tím je splněna podmínka pro vystavení BestDrive Garance.
BestDrive garance je následně poskytována na pobočce při vyzvednutí a servisu pneumatik a je zpoplatněna 49 Kč za jednu pneumatiku (pro klienty Klubu Bestdrive činí tato cena 1 Kč za pneumatiku). Další podmínkou je jejich pravidelná kontrola na našich pobočkách minimálně každých 6 měsíců.
BestDrive Garance = lepší péče o vaše celosezónní pneumatiky.
Motivací majitelů vozidel, kteří se rozhodnou k nákupu celosezónních pneumatik, je predevším úspora nákladů za pneuservis. Když totiž jezdíte na celoročních pneumatikách, nemusíte každého půl roku do pneuservisu, tak jako majitelé vozidel, kteří provozují sezónní pneumatiky.
Vynechání návštevy pneuservisu a použití celoročních pneumatik vám tak sice ušetří nějaké peníze, jenže také přeruší pravidelný kontrolní mechanismus, který je spojen se sezónním přezouváním. Málokdo si totiž pravidelně kontroluje všechny pneumatiky i z vnitřní strany, sundává kola jako prevenci zatuhnutí ráfku k dosedací ploše, provádí vyvážení kol při průběžné ztrátě hmoty pneu související s opotřebením nebo prověřuje dotažení šroubu kol.
Stejně tak nepoznáte včas „rozhozenou“ geometrii vozu, která může mít vliv na špatné sjíždění pneumatik a tím i dopad na vaši peněženku. Pneumatiky budete muset vyměnit dříve, než jste počítali. Kontrola tlaku v pneumatikách je dalším z faktorů, které mají vliv na bezpečnost a ekonomiku provozu. Nehledě na přehození pneu s lepším dezénem dozadu z důvodu pravidelného opotřebení.
Celosezónní pneumatiky a BestDrive Garance prostě patří k sobě!
Petr 55 let, Brno
Nedávno mi muj 25letý syn volal, že s autem, které jsem mu pujčil, dostal defekt. Jestli bych prý mohl přijet a pomoct mu, protože ten defekt byl u obou pneumatik na straně řidiče. Když jsem dojel na místo, viděl jsem to „boží dopuštení“. Obě pneumatiky seděly na „ráfcích“.
Okamžitě jsem začal situaci řešit. Vzhledem k tomu, že auto skončilo v jiné části Brna, než bydlíme, musel jsem objednat odtahovku a zaplatit parkovné do druhého dne, než auto odtáhli. Pomoc jsem hledal v různých pneuservisech, ale všude buď neměli volno, nebo neměli k dispozici pneumatiky, které jsem potřeboval. Nakonec jsem měl přece jen štěstí, když mi vyšli vstříc v pneuservisu BestDrive.
Druhý den jsem s hrůzou zjistil, že obě pneumatiky jsou neopravitelně poškozené. Myslel jsem, že půjde jen oobyčejný defekt, ale tohle mě úplně dostalo. Další rána přišla v okamžiku, kdy se mě servisní mechanik zeptal, zda jsem kupoval pneumatiky u nich a zda mám BestDrive Garanci. „O co se jedná?“ zeptal jsem se. Odpověď mě šokovala.
Pokud bych měl totiž uzavřenou BestDrive Garanci, dostal bych obě pneumatiky (byly zánovní) úplně ZDARMA! No to me podržte! Celý účet za tuto lapálii by představoval „pouze“ úhradu přezutí, parkovného a odtahu. A teď to jsou ještě i pneumatiky! Vzhledem k tomu, že mám na voze pneumatiky o rozměru 19", není jeho obutí zrovna z nejlevnějších. A tak jsem odjíždel z BestDrive trochu rozmrzelý, ale zároveň poučen, že až ktomu dojde příšte, budu prřpraven. BestDrive Garance to jistí!
Iva 42 let, Přerov
Loni na jaře jsem si konečně udělala „na stará kolena“ řidičák. Manžel mi koupil starší auto, abych se zdokonalila v řízení, a jako bonus mi v BestDrive pořídil i nové letní pneumatiky. K nim mu doporučili pořídit si i tzv. BestDrive Garanci, která je jakýmsi pojištěním proti neopravitelným defektům. Nechal se „ukecat“, protože uznal, že čerstvá řidička bude mít větší pravděpodobnost dostat se do takovéto situace.
A co se nestalo? Hned při první samostatné jízdě mimo obec jsem se vyhýbala protijedoucímu vozu a neodhadla okraj silnice. Při tomto manévru jsem „zabloudila“ do příkopu u cesty, který nebyl nějak hluboký, ale bylo v něm dost kamení.
Tento dopravní incident skončil šťastně, auto bylo vcelku, já v pohodě, odnesla to jen pravá přední pneumatika. Protože gentlemani ješte nevymřeli, s pomocí ochotného kolemjedoucího řidiče jsem přezula na rezervu a zamířila rovnou do pneuservisu BestDrive. Tam mi dali pneumatiku úplně novou a ZADARMO! Zaplatila jsem jen pneuservis. A to díky BestDrive Garanci!
Libor 40 let, Louny
Možná to znáte taky. Představte si, co se mi přihodilo. Vezu tchýni po nedělním oběde zpátky domů, bydlí asi v 15 km vzdálené vesnici, a protože to chcete mít co nejdřív za sebou, pořádně sešlápnete plynový pedál. Aj ak se rřká, kam čert nemůže, tam pošle…
Při prudším průjezdu jednou zatáčkou jsem asi najel až příliš na okraj silnice a defekt byl tu. Pravděpodobně nějaký hřebík nebo něco takového. No nic, bylo nutné použít rezervu. To bylo řečí… V rychlosti jsem vyměnil poškozené kolo za rezervu a dovezl tchýni bezpečně domů.
Další den jsem volal do BestDrive (tam jsem nedávno pneumatiky kupoval), jestli by mi mohli nějak pomoct. Nejprve vedoucí pobočky, se kterým jsem mluvil, zjištoval, co se vlastně stalo. Když jsem mu sdělil, že jde odefekt, zajímal se o to, jestli mám BestDrive Garanci. Řekl jsem že ano, protože jsem pneumatiky kupoval celkem nedávno u nich v BestDrive a nějaký jeho kolega mi vysvětloval výhody tohoto produktu. Tenkrát jsem ješte nedocenil výhody toho, co mi nabídli, ale když mi pak už osobne sdělili, že ta pneu je neopravitelná, pochopil jsem.
Jaký byl muj údiv, když jsem dostal úplně ZDARMA novou pneumatiku díky BestDrive Garanci.
Blanka 35 let, Pardubice
Jsem pracující matka. Rozvézt děti do školky, do školy, pak do práce, po práci nakoupit a opět pro děti. Nemít k dispozici auto, nevím, jak bych to stíhala. No, a pokud se s autem něco stane, je to noční můra.
Nedávno jsem se vracela s dětmi a s nákupem na naše panelákové sídliště. Určitě to znáte, parkovacích míst málo, a tak se snažíte zaparkovat, kam to jen jde. A to byl i můj případ. Snažila jsem se „vmáčknout“ do řady již stojících vozidel, a jak jsem tak couvala a najížděla víc a víc k obrubníku, tak se to stalo. Prorazila jsem pneumatiku. Neumíte si predstavit, jak jsem byla sama na sebe naštvaná. Navíc to byla docela nová pneumatika, kterou manžel kupoval v BestDrive.
Protože jsem byla u domu, a manžel se zrovna vrátil z práce, postaral se o výměnu za rezervu. Když pak přišel domu, říká: „Miláčku, nic se nestalo, alespoň vyzkoušíme tu jejich BestDrive Garanci!“ Moc jsem to nepochopila, ale byla jsem ráda, když mi příští den půjčil auto a s tím mým zajel do BestDrive.
Když se večer vrátil domů, byla jsem zvědavá, jak dopadl. A světe, div se! Tu pneumatiku mu vyměnili za úplně novou a ZADARMO! Díky BestDrive Garanci.